Reklamační řád

Reklamační řád

Něco v nepořádku? Nevěšte hlavu.
Něco v nepořádku? Nevěšte hlavu. Ať už vás trápí se zakoupeným zboží cokoliv, vstřícně to vyřešíme k vaší spokojenosti, na které si tolik zakládáme. U nás na vyřízení jakéholiv problému nečekáte, řešíme jej ihned, jakmile nám dáte vědět.

Výměna zboží

 

jak postupovat?

Napište průvodní dopis, do kterého uveďte, za jaké zboží požadujete vyměnit to původní, dále číslo objednávky (popřípadě přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem, na kontaktní adresu e-shopu: PENEZENKY.CZ - Filip Holleš, Jasenická 521, Vsetín, 755 01.

Po přijetí zboží zpracujeme vaši žádost a požadované zboží vám bez poplatků zašleme na adresu uvedenou v objednávce.

Vrácení zboží

 

jak postupovat?

Nevyhovuje vám zakoupené zboží? Můžete vrátit do 14 dní a my vám vrátíme peníze. Jestliže vracíte kompletní objednávku, bude vám zaslána částka včetně poštovného, pokud bylo v původní objednávce hrazeno.

Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete nám jej v originálním nepoškozeném obalu se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. Zásilku neposílejte na dobírku.

Zboží odešlete doporučeně na kontaktní adresu: PENEZENKY.CZ - Filip Holleš, Jasenická 521, Vsetín, 755 01.
Stáhnout si formulář pro vrácení objednávky.

Reklamace

 

jak postupovat?

Napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, dále číslo objednávky (popřípadě přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem, na kontaktní adresu e-shopu: PENEZENKY.CZ - Filip Holleš, Jasenická 521, Vsetín, 755 01. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pakliže bude reklamace uznána, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce a vy si nevyberete jiné.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Kdy reklamaci nelze akceptovat:

  • - opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • - nesprávnou údržbou
  • - zboží, u něhož vypršela záruka dnem uplatnění reklamace

Stáhnout si formulář pro vrácení objednávky.

 
Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční list

Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci - faktura, obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Máte problém s doručením balíčku? Napište nám.
Položky označené * jsou povinné.
+420
100 % produktů skladem
bleskurychlá expedice, odesíláme ihned
na peněženky jsme odborníci
překvapení v každé objednávce
doprava zdarma nad 1 000 Kč, jinak pouze 69 Kč
Můj účet
OdhlášeníObjednávkyOsobní nastavení